KLIENTO NUOMONĖ: „RĖKYVA“: NAUJŲ RINKŲ UŽKARIAVIMAS SIEKIANT PADIDINTI APYVARTĄ

KLIENTO NUOMONĖ: „RĖKYVA“: NAUJŲ RINKŲ UŽKARIAVIMAS SIEKIANT PADIDINTI APYVARTĄ

Mr. Linas Orvydas – Sales Manager

ĮMONĖS PROFILIS

„Rėkyva“ yra viena didžiausių durpių gamintojų Baltijos regione. Gaminame aukščiausios kokybės natūralias durpes ir jų substratus profesionaliems augintojams. Mūsų asortimente – daugiau kaip 1000 produktų, eksportuojame 80 % savo produkcijos į daugiau negu 70 šalių visame pasaulyje.
Priklausomai nuo sezono, įmonė įdarbina 120–250 specialistų. Išsiskiriame savo patirtimi ir atsakomybe už aplinkos apsauga. „Rėkyvos“ gamybos modernizavimo sparta, įmonės iniciatyvumas diegiant naujas technologijas ir pažangias gamybos priemones bei žemės apdorojimo sistemas, leidžia jai sparčiai žengti pirmyn link pirmaujančių durpių ir subtratų gamintojų pasaulyje.
Kalbėjomės su „Rėkyvos“ Pardavimų vadovu Linu Orvydu, kuris pasidalijo savo mintimis, kaip „EUROPAGES“ padėjo rengti įmonės eksporto strategiją ir įgyti tarptautinį pripažinimą.

Trumpai papasakokite «Rėkyvos» istoriją – kaip tapote tokia sėkmingai veikiančia įmone?

Įmonė «Rėkyva» įkurta 1947 m., o durpės pradėtos išgauti iš šalia Rėkyvos ežero esančios pelkės dar nuo 1923 m. Prieš daugmaž 8 metus, pasikeitus mūsų įmonės akcininkams, sukurta visiškai nauja internetinės rinkodaros strategija.
Mūsų pagrindinis tikslas buvo parduoti produktą į kuo daugiau šalių, vadinasi, visas jėgas reikėjo telkti į eksportą. Naujasis verslo modelis sulaukė didelės sėkmės, kurią lėmė bendradarbiavimas su vietiniais partneriais ir partnerystės per EUROPAGES.
EUROPAGES mums suteikia galimybę pasiekti užsienio šalis, nes turinys išverčiamas į 15 kalbų.

Kokius produktus siūlote?

Mes siūlome beveik 2 500 produktų, profesionaliems augintojams tai tikra niša tarptautinėje durpių bei komposto rinkoje. Šie produktai nėra sukomercinami tuo pačiu metu, mūsų klientų poreikiai – itin specifiški, mes gaminame konkrečių klientų poreikius atitinkančius produktus. Esame daržininkystės bendrovė, tad savo produktus parduodame gėlių augintojams, daržovių augintojams ir kraštovaizdžio formavimo specialistams. Eksporto apimtys priklauso nuo šalies ypatumų; kiekvienas regionas pasižymi specifiniais ypatumais. Sezoniškumas turi didžiausią įtaką gamybai ir paklausai.
Dėl šalies tikslinių grupių įvairovės, netaikome specialiųjų rinkodaros priemonių, renkamės platesnę, bendresnę rinkodaros priemonių įvairovę.

Ką labiausiai vertina „Rėkyvos“ klientai?

Mūsų klientai (augintojai) labiausiai suinteresuoti aukštos kokybės užtikrinimu ir stabilumu. Siekiame nuolat patenkinti jų poreikius ir išsaugoti jų lojalumą.

Kokį vaidmenį jūsų verslo augimui daro Europos ir tarptautinės rinkos?

Kai kuriuose regionuose «Rėkyva» yra viena iš 5 lyderiaujančių durpių pardavėjų. Tačiau kiekvienais metais situacija gali pasikeisti. Mūsų versle paklausą tiesiogiai ar netiesiogiai lemia oro sąlygos, dėl kurių gali susidaryti perteklinės atsargos arba, priešingai, atsargų trūkumas, arba galima netekti pardavimų. Nors vadovai nuolatos dirba siekdami iš šios sudėtingos situacijos gauti kuo daugiau naudos, skirtingais metais labai sunku numatyti pardavimų augimą.

Kokia jūsų įmonės augimo pasauliniu mastu vizija?

Jeigu viskas vyks pagal planą, tikimės, kad įmonė augs 20 proc. Siekiame parduoti vis daugiau valstybių visame pasaulyje, o tai, žinoma, turėtų padidinti apyvartą.

Dėl ko nusprendėte įmonės informaciją paskelbti «Visable» (EUROPAGES ir “Wer liefert was”)?

Ši partnerystė buvo būtina, kad galėtume vykdyti veiklą ir užkariauti naujų šalių rinkas, netgi nekalbėdami jų kalba.

Ar įmonės informacijos talpinimas «Visable» (EUROPAGES/wlw) buvo sėkmingas, ir kokia buvo jūsų investicijų grąža?

Daugelis iš mūsų naujų įmonių/ klientų mus suranda pateikę užklausas internete arba suranda informaciją mūsų interneto svetainėje. EUROPAGES atlieka itin svarbų vaidmenį mūsų internetinės rinkodaros srityje.
Pastebėjome gerokai išaugusią apyvartą per pastaruosius trejus metus, kai dirbame kartu, tad esame dėkingi EUROPAGES už svarbius naujus klientus. Taigi, investicijų grąža išties didelė. Dirbti su EUROPAGES išties puiku, ir džiaugiamės galėdami tęsti šią partnerystę ateityje.

Ar rekomenduotumėte «Visable»?

Labai rekomenduoju EUROPAGES/Visable dėl plataus siūlomų paslaugų asortimento, pritaikyto mūsų specialiems verslo poreikiams bei tikslams didinti mūsų matomumą internete ir eksportuoti į kuo daugiau valstybių.
Turiu paminėti, kad mūsų platintojai Lietuvoje taip pat žino ir apie jūsų platformą, ir daug mums padėjo rengiant įmonės profilį EUROPAGES.

Ką galėtumėte patarti ambicingoms Lietuvos įmonėms, norinčioms eksportuoti savo produkciją?

Ambicingos Lietuvos įmonės turėtų įtraukti EUROPAGES į savo internetinę strategiją. Labai svarbu išlaikyti profilio puslapį platformoje vidutiniu ar ilguoju laikotarpiu, kad pastebėtumėte išaugusius pardavimus.

KLIENTO NUOMONĖ: „RĖKYVA“: NAUJŲ RINKŲ UŽKARIAVIMAS SIEKIANT PADIDINTI APYVARTĄ