• europages
  • >
  • ĮMONĖS – PREKIŲ TIEKĖJAI – PASLAUGŲ TIEKĖJAI
  • >
  • installations

Rezultatai

Installations - Importas–eksportas

Vokietija

Patikrinta „Europages“

1978 m. "Ralph Schöpp KG" buvo pirmasis gamintojas, pagaminęs lygią veliūro dangą uždarų patalpų teniso kortui - nuo to laiko įrengta daugiau kaip 2000 veliūro kortų. Per šį laikotarpį sukaupta patirtis leidžia mums šiandien pasiūlyti jums tikrai tobulą gaminį - SCHÖPP®-Classic. 1000 g/kv. m verpalų svoris ir 244 000 pūkų/kv. m pluošto tankis garantuoja dangos kokybę, kurios sportinio funkcionalumo ir ilgaamžiškumo požiūriu jau niekas nebegali pranokti. Sportiškas, greitai atšokantis kamuolys komfortiškoje versijoje - didelis gumos elastingumas ir geras įvertinimo komfortas eksploatavimo trukmė apie 15 metų, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo elegantiška, jauki veliūro išvaizda

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Nuo 1999 m. taip pat gaminame kamuoliukų gaudymo užuolaidas, kurios puikiai dera prie dvispalvės teniso dangos spalvų ir suteikia senai teniso salei naują išvaizdą. Mūsų gamykloje kamuoliukų gaudymo užuolaidos gaminamos pagal užsakymą iš aukštos kokybės poliesterio audinio (B1 degumo klasė). Jos kabinamos ant plieninio troso užkabinamais kabliukais. Atnaujinę teniso salę su dvispalve teniso danga ir kamuoliukų gaudymo užuolaidomis ant galinių karnizo sienų, o prireikus - ir ant frontono sienų, turėsite galimybę įgyvendinti visiškai naujas spalvines koncepcijas ir atkreipti klientų dėmesį į atnaujinimo priemones, nes salė atrodys naujai, o jos išvaizda bus patraukli. Be funkcionalumo ir geros išvaizdos, "ball catcher" užuolaidos taip pat pasižymi akustikos ir šilumos izoliacijos privalumais.

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Labai patogių teniso paviršių (taškų elastingumas) derinys su spyruokliniu grindų pagrindu (paviršiaus elastingumas) neabejotinai leidžia maksimaliai sumažinti jėgą! Salių operatoriai gali reklamuoti, kad jų pasirinkta sporto grindų danga užtikrina maksimalią sąnarių apsaugą ir jėgos mažinimą! Kita vertus, spyruoklinės grindys tampa patogios tik tada, kai daug judama. Todėl mažai judantys žaidėjai nejaučia jokio papildomo komforto! Kalbant apie kamuolio atšokimą (plokštesnis) ir bendrą žaidimo elgesį (pvz., akustiką), spyruoklinės grindys yra skonio reikalas. Tačiau paprastai žaidėjai greitai pripranta prie pasikeitusių žaidimo sąlygų. Kompaktiškas spyruoklines grindis galima įrengti ant esamos teniso grindų dangos, jei paviršius yra lygus. Nereikia nuimti ir išmesti senosios grindų dangos! Jei paviršių reikia atnaujinti, prilydomą teniso dangą galima nuimti.

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Polimerinė danga - novatoriška dengimo technologija Komfortiškoji mūsų teniso padų versija pasižymi didžiausiu elastingumu dėl polimerinės dangos su 400 g PES elastinga vilna. 2 mm storio elastingo flizelino sluoksnis suteikia papildomo patogumo žaidžiant - vaikščiosite tarsi ant debesų! Tačiau nuo 2011 m. mūsų naudojamos polimerinės dangos su elastinga vilna ypatumas yra net ne elastinga vilna, kurią kaip komfortišką pagrindą siūlome nuo 1994 m., o visiškai nauja 2011 m. įdiegta mūsų polimerinės dangos technologija.

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

1999 m. bendrovė "Schöpp-Sportboden GmbH" pristatė "Slide quality" - pirmąją tekstilinę teniso dangą su kilpine struktūra, kuri yra absoliuti naujovė rinkoje. Revoliucinis šios kartos dangos privalumas buvo tas, kad dėl ryškios kilpinės struktūros kur kas geriau laikosi didesnis granulių kiekis, reikalingas žaidžiant su profiliuotais teniso bateliais. Išraiškinga gumos struktūra užtikrina tolygų slydimą žaidžiant su profiliuotais bateliais! 2010 m. dar labiau patobulinome savo struktūrizuotos kilpinės granulių dangos struktūrą. Naujajai eglutės struktūrai "Winner" būdinga ypač stambi struktūra, užtikrinanti dar tvaresnį, tolygų granulių pasiskirstymą ir labai panašias į smėlį kamuolio atšokimo savybes. SCHÖPP® Winner, kurio verpalų kiekis yra 1 000 g/kv. m ir 256 000 N/kv. m, išbandytas maždaug 1 000 Slide ir Winner aikštelių, pasižymi itin aukštos kokybės kuokštelių konstrukcija.

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Nuo 1994 m. SCHÖPP® Allround struktūrinį veliūrą įrengėme maždaug 2000 aikštelių. Juo galima žaisti tiek su mūsų "Perfect Glide" ekstruderio granulėmis, tiek be jų, rekomenduojama avėti be protektoriaus teniso batelius. Dėl savo universalumo ir labai "sąžiningų" kamuoliuko atšokimo savybių jį vienodai vertina visų klasių žaidėjai. 1994-1998 m. šis gaminys buvo gaminamas su 750 g/kv. m. Nuo to laiko pasitvirtino 1000 g/kv. m krūvos svoris. Tačiau pageidaujant verpalų svoris gali būti padidintas iki 1250 arba 1400 g/kv. m. Dėl to audinio paviršius tampa dar kompaktiškesnis ir patvaresnis. Šiuo atveju ypač svarbu tai, kad didesnis verpalų įdėklų svoris lemia didesnį plauko tankį - iki 300 000 pūkų/kv. m - ir tik nežymiai didesnį plauko aukštį, kuris turėtų neigiamos įtakos kamuolio atšokimo savybėms! Didesnis verpalų svoris jokiu būdu nėra lygiavertis pakaitalas mūsų itin elastingai polimerinei dangai be užpildų!

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Naujos kartos audinio pagrindas Po to, kai kiliminė žaliava buvo sušukuota ir nudažyta kliento pageidaujama spalva, teniso grindims reikiamą pluošto surišimą ir stabilumą suteikia nugarinė danga. Naudojant klasikinę latekso dangą, verpalų surišimas ir padengimas tekstiliniu antriniu pagrindu (action back) pasiekiamas naudojant labai kreidos pripildytą latekso dispersiją. Dėl to kilimas yra palyginti sunkus ir standus. Naudojant šią dengimo technologiją, elastingumą suteikia tik verpalų sluoksnis, kuris taip pat yra dėvėjimosi sluoksnis. Tai reiškia, kad teniso kiliminės dangos su klasikiniu austiniu pagrindu kasmet tampa kietesnės, ypač pagrindinėse bėgimo zonose, kurios labiausiai dėvisi. Nėra tvaraus elastingo sluoksnio.

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Klasikinės lygios veliūrinės dangos dominavo į našumą orientuotų teniso dangų rinkoje iki 1990-ųjų. Ji buvo gaminama iš specialių teniso siūlų, kurių gijų storis buvo 30-40 dtex (pluošto skerspjūvis). Per pastaruosius 20 metų toliau tobulinant teniso raketes iš esmės pasikeitė teniso žaidimas. Raketų tobulinimas suteikė galimybę mėgėjams žaidėjams gerokai pagreitinti kamuoliuką. Šiandien teniso danga turi labiau sulėtinti kamuoliuką ir leisti jam atšokti aukščiau. Dėl pasikeitusių reikalavimų teniso paviršiams iš daugelio šalių rinkos beveik visiškai išnyko labai greitas klasikinis veliūras. Kita vertus, be struktūros ir be užpildo paviršių mėgsta į rezultatus orientuoti tenisininkai. Atsižvelgdama į šiuos klientus, "Schöpp" naujausias kūrinys - labai stambaus pluošto veliūro danga, kurios vieno pluošto storis siekia 200 dtex!

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Kaip ir SCHÖPP®Pro-Bounce, SCHÖPP®-Champion gaminamas iš ypač stambių ir tvirtų poliamidinių siūlų, kurių vienos gijos storis yra 200 dtex. Dėl didesnio 6 mm plauko aukščio ir mažesnio gijų tankio paviršius yra ne toks agresyvus kaip "tekstilinio kietlydinio". Todėl patogus SCHÖPP® Champion pirmiausia skirtas mėgėjams ir klubų žaidėjams. Jo kamuolio atšokimas yra lėtas, panašus į smėlio aikštelės. Topspin ir slice šiek tiek sušvelninami. Dėl labai tvirtos dangos konstrukcijos ant šios dangos galima žaisti ir su profiliuotais teniso bateliais be granulių. Su pasirenkamu granulių užpildu iš 400 g/kv. m "Perfect Glide" ekstruzinių granulių SCHÖPP® Champion primena adatinį neaustinį veliūrą. Jau kelis dešimtmečius velūro adatinės grindų dangos su granulių užpildu pasiteisino kaip teniso grindų dangos. Šios dangos buvo gaminamos iš 100 % polipropileno pluošto.

Teirautis kainos

Vokietija

Patikrinta „Europages“

Anksčiau naudotuose slydimo paviršiuose buvo nemažai silpnų vietų, kurių priežastis - naudotos granulės: Kvarcinis smėlis yra per kietas ir labai greitai suardo pagrindo dangą, o įvairios gumos granulės yra per minkštos ir per daug nelygios formos, todėl jos savo ruožtu gana greitai susmulkėja. Abi šlifavimo priemonės yra prieštaringai vertinamos dėl susidarančių dulkių ir sukelia nemalonius šalutinius reiškinius, pavyzdžiui, kvėpavimo sutrikimus, drabužių spalvos pasikeitimą ir daugybę valymo darbų teniso salėje ir socialinėse patalpose. Didelę pažangą padarė naujas gamybos procesas: "Perfect-Glide" teniso granulės nėra malamos iš gumos bloko, kaip įprastos granulės, bet ekstruderiu susukamos į siūlus ir po to aušinimo vonioje supjaustomos iki nustatyto ilgio. Šis procesas leidžia gaminti smulkias, nedulkėtas ekstruderio mikrogranules naujos, optimizuotos lęšio formos.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Galleon Race" trasą sudaro apskritas plėtros takas su įdubimais ir dviem "katės nugara". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, su centriniu korpusu sujungta radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvylika vagonų, sujungtų su centriniu rotoriumi radialinėmis svirtimis (svirtimis). Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Važiuoklė juda 1 savaime stabdančiu prie centrinio rotoriaus pritvirtintu kintamosios srovės krumpliaratiniu varikliu, valdomu dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Musik-Express" atrakcioną sudaro apskritas plėtros takas su įdubomis ir trimis "cat back". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu korpusu radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvidešimt vagonų, kurie su centriniu rotoriumi yra sujungti radialiniais lonžeronais. Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos yra sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Visos dekoratyvinės plokštės padengtos aliuminio lakštais. Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų skydai - iš stiklo pluošto. Vagonėlius judina 5 savaiminio stabdymo kintamosios srovės varikliai, pritvirtinti radialinių švytuoklių galuose ir valdomi dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Musik-Express" atrakcioną sudaro apskritas plėtros takas su įdubomis ir trimis "cat back". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu korpusu radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvylika vagonų, kurie su centriniu rotoriumi sujungti radialiniais lonžeronais. Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos yra sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Visos dekoratyvinės plokštės padengtos aliuminio lakštais. Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų skydai - iš stiklo pluošto. Vagonėlius judina 3 savaiminio stabdymo kintamosios srovės varikliai, pritvirtinti radialinių švytuoklių galuose ir valdomi dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Bėgių kelias-ekskursija susideda iš atviro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja išilgai atitinkamo bėgio. Kiekviename vagone telpa 2 arba 4 keleiviai.Šios transporto priemonės skirtos važiuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė. Važiuoklę sudaro nuolatinės srovės pavarų variklis, prijungtas prie galinės ašies ratų.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Bėgių kelias-ekskursija susideda iš atviro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja išilgai atitinkamo bėgio. Kiekviename vagone telpa 2 arba 4 keleiviai.Šios transporto priemonės skirtos važiuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė. Važiuoklę sudaro nuolatinės srovės pavarų variklis, prijungtas prie galinės ašies ratų.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Tamsusis atrakcionas sudarytas iš uždaro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja atitinkamais bėgiais per "gąsdinančią" sceną su animacija ir garso efektais. Kiekviename vagonėlyje telpa 4 keleiviai, jame įrengti saugos diržai, kad keleiviai būtų laikomi transporto priemonėse. Šią "Dark-Ride" transporto priemonę galima eksploatuoti vieno lygio važiuojamojoje dalyje su lygiu paviršiumi.Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė, apsupta bamperio profiliu, ir dažytas stiklo pluošto kėbulas. Varantysis įrenginys sudarytas iš kintamosios srovės krumpliaratinio variklio, sujungto su bėgiais "riedančiais" varančiaisiais ratais. Elektros variklis valdomas dažnio pavara, kurioje užprogramuoti iš anksto nustatyti darbiniai greičiai. Transporto priemonę laiko keturi pasukamieji ratai.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Tamsusis atrakcionas sudarytas iš uždaro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja atitinkamais bėgiais per "gąsdinančią" sceną su animacija ir garso efektais. Kiekviename vagonėlyje telpa 2 keleiviai, jame įrengti saugos diržai, kad keleiviai būtų laikomi transporto priemonėse jų veikimo metu.Ši tamsaus pasivažinėjimo transporto priemonė sukurta taip, kad ją būtų galima eksploatuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė, apsupta bamperio profilio, ir dažytas stiklo pluošto kėbulas. Varantysis įrenginys sudarytas iš nuolatinės srovės krumpliaratinio variklio, prijungto prie galinės ašies ratų. Transporto priemonę laiko priekinis vežimėlis ir du galiniai ratai (pripūstos padangos).

Teirautis kainos

Parduodate ar gaminate panašius produktus?

Užsiregistruokite europages ir pateikite ten savo produktus

Įtraukti savo verslą

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bumper-car" paviljoną sudaro ribota plieninė platforma ir stogo konstrukcija, kurioje keleiviai individualiai valdo elektra varomas transporto priemones. Kiekviename automobilyje telpa po 2 keleivius, o perimetre įrengti pripučiami guminiai bamperiai. Elektra automobiliui tiekiama per plieninį grindinį ir prie stogo konstrukcijos pritvirtintą plieninį tinklą (tradicinis elektros imtuvas). važiuojamąją dalį perimetru riboja plieninė bamperio konstrukcija ir aliumininė artėjanti pėda. Taip pat galima įsigyti aptvaro turėklus. Visa konstrukcija yra karštai cinkuota, o atraminė plokštė pagaminta iš aliuminio plokštės, apsaugančios nuo slydimo. Dengiamąjį stogą sudaro ugniai atsparus audeklas.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" "Midi" bamperiniai vagonėliai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant plieninio grindinio bėgių, kuriuos supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonėliuose per visą perimetrą įrengtas pripučiamas guminis bamperis, specialiai suprojektuotas taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po vieną suaugusįjį ir vaiką, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Vairavimo agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių, kuriuos supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Dviejų aukštų žirgai Linksmasis ratas pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Dviejų sutampančių aukštų konstrukcija kabo nuo žemės ant stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Į antrąjį aukštą galima patekti per dvi laiptines. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos sumontuotas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis, valdomas elektroniniu būdu. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Vienaukščiai žirgai "Merry-go-Round" pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Grindų konstrukcija kabo nuo žemės ant prie stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos pritvirtintas ir elektroniniu būdu valdomas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Vienaukščiai žirgai "Merry-go-Round" pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Grindų konstrukcija kabo nuo žemės ant prie stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos pritvirtintas ir elektroniniu būdu valdomas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Kainos pasiūlymo užklausa

Sukurkite vieną užklausą ir gaukite kelis kainų pasiūlymus iš patvirtintų tiekėjų.

  • Tik atitinkami tiekėjai
  • Atitinka duomenų privatumą
  • 100 % nemokamai