• europages
  • >
  • ĮMONĖS – PREKIŲ TIEKĖJAI – PASLAUGŲ TIEKĖJAI
  • >
  • parkų įranga

Rezultatai

Parkų įranga - Importas–eksportas

Italija

Patikrinta „Europages“

Vienaukščiai žirgai "Merry-go-Round" pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Grindų konstrukcija kabo nuo žemės ant prie stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos pritvirtintas ir elektroniniu būdu valdomas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Bėgių kelias-ekskursija susideda iš atviro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja išilgai atitinkamo bėgio. Kiekviename vagone telpa 2 arba 4 keleiviai.Šios transporto priemonės skirtos važiuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė. Važiuoklę sudaro nuolatinės srovės pavarų variklis, prijungtas prie galinės ašies ratų.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Tamsusis atrakcionas sudarytas iš uždaro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja atitinkamais bėgiais per "gąsdinančią" sceną su animacija ir garso efektais. Kiekviename vagonėlyje telpa 4 keleiviai, jame įrengti saugos diržai, kad keleiviai būtų laikomi transporto priemonėse. Šią "Dark-Ride" transporto priemonę galima eksploatuoti vieno lygio važiuojamojoje dalyje su lygiu paviršiumi.Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė, apsupta bamperio profiliu, ir dažytas stiklo pluošto kėbulas. Varantysis įrenginys sudarytas iš kintamosios srovės krumpliaratinio variklio, sujungto su bėgiais "riedančiais" varančiaisiais ratais. Elektros variklis valdomas dažnio pavara, kurioje užprogramuoti iš anksto nustatyti darbiniai greičiai. Transporto priemonę laiko keturi pasukamieji ratai.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Tamsusis atrakcionas sudarytas iš uždaro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja atitinkamais bėgiais per "gąsdinančią" sceną su animacija ir garso efektais. Kiekviename vagonėlyje telpa 2 keleiviai, jame įrengti saugos diržai, kad keleiviai būtų laikomi transporto priemonėse jų veikimo metu.Ši tamsaus pasivažinėjimo transporto priemonė sukurta taip, kad ją būtų galima eksploatuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė, apsupta bamperio profilio, ir dažytas stiklo pluošto kėbulas. Varantysis įrenginys sudarytas iš nuolatinės srovės krumpliaratinio variklio, prijungto prie galinės ašies ratų. Transporto priemonę laiko priekinis vežimėlis ir du galiniai ratai (pripūstos padangos).

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Supamąją karuselę sudaro besisukanti konstrukcija, kylanti išilgai centrinės kolonos ir laikanti tris supamųjų kėdžių eiles; vidinėje eilėje yra 16 dviviečių kėdžių, kuriose gali sėdėti vienas suaugęs ir vienas vaikas. Visa konstrukcija, išskyrus centrinę koloną, yra karštai cinkuota ir padengta rankomis dažytomis dekoratyvinėmis stiklo pluošto plokštėmis, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Supamosios kėdės ir jas laikančios grandinės pagamintos iš nerūdijančio plieno. Dengiamąjį stogą sudaro nedegus audeklas. Sūpuokles suka du kintamosios srovės varikliai viršuje ir vienas kintamosios srovės variklis centrinės kolonos apačioje. Visi varikliai valdomi dažnio pavaromis, o visa sistema valdoma PLC.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bumper-car" paviljoną sudaro ribota plieninė platforma ir stogo konstrukcija, kurioje keleiviai individualiai valdo elektra varomas transporto priemones. Kiekviename automobilyje telpa po 2 keleivius, o perimetre įrengti pripučiami guminiai bamperiai. Elektra automobiliui tiekiama per plieninį grindinį ir prie stogo konstrukcijos pritvirtintą plieninį tinklą (tradicinis elektros imtuvas). važiuojamąją dalį perimetru riboja plieninė bamperio konstrukcija ir aliumininė artėjanti pėda. Taip pat galima įsigyti aptvaro turėklus. Visa konstrukcija yra karštai cinkuota, o atraminė plokštė pagaminta iš aliuminio plokštės, apsaugančios nuo slydimo. Dengiamąjį stogą sudaro ugniai atsparus audeklas.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. "Ali" vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Varomąjį agregatą sudaro "Bertazzon" namuose pagamintas patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa Žemos įtampos variklis taip pat gali būti skirtas "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" "Midi" bamperiniai vagonėliai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant plieninio grindinio bėgių, kuriuos supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonėliuose per visą perimetrą įrengtas pripučiamas guminis bamperis, specialiai suprojektuotas taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po vieną suaugusįjį ir vaiką, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Vairavimo agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 40-70 V įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių, kuriuos supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Bertazzon" bamperiniai vagonai buvo suprojektuoti taip, kad juos būtų galima eksploatuoti ant tinkamo plieninio grindinio bėgių kelio, kurį supa aptvertas bamperio profilis. AII vagonuose per visą perimetrą įrengti pripučiami guminiai bamperiai, specialiai suprojektuoti taip, kad sumažintų smūgį tarp transporto priemonių ir į apsaugas. Šiose transporto priemonėse telpa po du keleivius, jose įrengti stacionarūs saugos diržai. Važiuojamąjį agregatą sudaro "Bertazzon" patentuotas nuolatinės srovės variklis be sankabos, veikiantis kintama 60-11O voltų įtampa. Taip pat galima įsigyti žemos įtampos variklį, skirtą "Grindų galios paėmimo" įrenginiams.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Dviejų aukštų žirgai Linksmasis ratas pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Dviejų sutampančių aukštų konstrukcija kabo nuo žemės ant stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Į antrąjį aukštą galima patekti per dvi laiptines. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos sumontuotas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis, valdomas elektroniniu būdu. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Vienaukščiai žirgai "Merry-go-Round" pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Grindų konstrukcija kabo nuo žemės ant prie stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos pritvirtintas ir elektroniniu būdu valdomas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Vienaukščiai žirgai "Merry-go-Round" pagal XVIII a. madą. Karuselę sudaro karštuoju būdu cinkuota besisukanti konstrukcija, kurią palaiko centrinė kolona ir dengia rankomis dekoruotos stiklo pluošto plokštės, ant kurių pritvirtintas apšvietimas. Grindų konstrukcija kabo nuo žemės ant prie stogo pakabintomis traukėmis, o grindų paviršių sudaro skaidria danga dengtos kietmedžio plokštės. Važiuojantįjį įrenginį sudaro prie centrinės kolonos pritvirtintas ir elektroniniu būdu valdomas kintamosios srovės savaiminio stabdymo krumpliaratinis variklis. Visi šokinėjantys žirgai ir supamasis vežimas judinami prie lubų pritvirtintais rutuliniais guoliais su alkūniniais velenais.

Teirautis kainos

Parduodate ar gaminate panašius produktus?

Užsiregistruokite europages ir pateikite ten savo produktus

Įtraukti savo verslą

Italija

Patikrinta „Europages“

"Galleon Race" trasą sudaro apskritas plėtros takas su įdubimais ir dviem "katės nugara". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, su centriniu korpusu sujungta radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvylika vagonų, sujungtų su centriniu rotoriumi radialinėmis svirtimis (svirtimis). Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Važiuoklė juda 1 savaime stabdančiu prie centrinio rotoriaus pritvirtintu kintamosios srovės krumpliaratiniu varikliu, valdomu dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Musik-Express" atrakcioną sudaro apskritas plėtros takas su įdubomis ir trimis "cat back". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu korpusu radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvidešimt vagonų, kurie su centriniu rotoriumi yra sujungti radialiniais lonžeronais. Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos yra sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Visos dekoratyvinės plokštės padengtos aliuminio lakštais. Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų skydai - iš stiklo pluošto. Vagonėlius judina 5 savaiminio stabdymo kintamosios srovės varikliai, pritvirtinti radialinių švytuoklių galuose ir valdomi dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

"Musik-Express" atrakcioną sudaro apskritas plėtros takas su įdubomis ir trimis "cat back". Bėgį remia plieninė arklio konstrukcija, sujungta su centriniu korpusu radialiniais lonžeronais ir traukėmis. Visa metalinė konstrukcija yra karštai cinkuota. Išilgai bėgių važiuoja dvylika vagonų, kurie su centriniu rotoriumi sujungti radialiniais lonžeronais. Prie vagonų priartėjusios pėdų lentos yra sudarytos iš aliuminio protektoriaus plokštės. Visa elektrinė ir pneumatinė įranga sumontuota centriniame kėbule, ant kurio pritvirtintas centrinis rotorius. Visos dekoratyvinės plokštės padengtos aliuminio lakštais. Elektroniniu būdu valdomą apšvietimą sudaro kabošonai. Dengiamasis audeklas pagamintas iš ugniai atsparios medžiagos (2 klasė), o vagonų skydai - iš stiklo pluošto. Vagonėlius judina 3 savaiminio stabdymo kintamosios srovės varikliai, pritvirtinti radialinių švytuoklių galuose ir valdomi dažnio pavara.

Teirautis kainos

Italija

Patikrinta „Europages“

Bėgių kelias-ekskursija susideda iš atviro paviljono, kuriame automatiškai valdomos transporto priemonės (su keliais keleiviais) važiuoja išilgai atitinkamo bėgio. Kiekviename vagone telpa 2 arba 4 keleiviai.Šios transporto priemonės skirtos važiuoti keliais lygiais. Transporto priemonę sudaro dažyta plieninė važiuoklė. Važiuoklę sudaro nuolatinės srovės pavarų variklis, prijungtas prie galinės ašies ratų.

Teirautis kainos
Filtrai

Rezultatai

Parkų įranga - Importas–eksportas

Rezultatų skaičius

22 Produkti

Imonės tipą